Studii și analize de piață

Echipa noastră realizează proiecte pentru studii / cercetări și analize de piață și de competitori pentru toți cei la început sau cei care se gândesc să adauge un nou produs într-o nișă puțin cunoscută sau chiar necunoscută. Aceste studii de piață sunt recomandate și pentru toți cei la începutul afacerii.

Cercetarea pieței este un efort organizat de a colecta informații despre piețele țintă, competiția din acea piață și clienții din aceiași piață. După un astfel de studiu aflați mai multe date despre ei, începând cu cine sunt ei. Și în funcție de răspuns vă poziționați produsul, campania sau compania.

Aceasta este o componentă foarte importantă a strategiei de afaceri și un factor major în menținerea competitivității.

Cercetarea de piață ajută la identificarea și analiza nevoilor pieței, a dimensiunii pieței și a concurenței. Tehnicile sale cuprind atât tehnici calitative, cum ar fi focus grupuri, interviuri aprofundate și etnografie, precum și tehnici cantitative, cum ar fi sondaje ale clienților și analiza datelor secundare.

Ea include cercetarea socială și cercetarea de opinie și este colectarea și interpretarea sistematică a informațiilor despre persoane sau organizații folosind metode și tehnici statistice și analitice ale științelor sociale aplicate pentru a obține o perspectivă sau a sprijini luarea deciziilor.

Studii de piata

Contactează-ne la salut@teasist.ro sau 0722-39 69 59